tiistai 20. tammikuuta 2015

Koska mä haluan olla täydellinen

Salibandy treenit. On päiviä, jolloin kaikki sujuu hyvin ja on päiviä jolloin ei tunnu mikään sujuvan. Tänään oli jälkimmäinen päivä.
Juoksu ei kulkenut, pallo ei pysynyt lavassa, laukaukset meni ihan mihin sattui. Näinä päivinä tuntee pettymyksen tunnetta.

Mä olen perfektionisti, myönnän. Kaiken pitäisi mennä aina just eikä melkein. Kaiken pitäisi sujua suunnitelmien mukaan. Ja tänään treeneissä kaikki meni ihan just ei suunnitelmien mukaan.
Mutta mä myös osaan ottaa opikseni näistä. Ensi kerralla paremmin ja tehokkaammin.

Kaiken tämän lisäksi, mulla kuitenkin pitäisi olla pieni ja lievä paine koko ajan päällä, koska silloin saan paljon tehokkaammin ja paremmin tehtyä. Esimerkkinä, kaikki koulutehtävät oli aikoinaan jätettävä hyvin lähelle deadlinea, koska silloin niiden oli kerrasta onnistuttava. Ja onnistuivatkin. Sulla ei ollut enää aikaa alkaa muuttamaan, pyyhkimään jo puoliksi valmista tehtävää.

Myönnettäköön, että hieman omalaatuinen pöhlöpää olen, mutta mitä sitä muuttamaan asioita itsessään joista ei ole haittaa muille.

Mutta mistä se pieni paine treeneihin? Yleensä mä puran mun energiaa siellä, joskus saan lisäenergiaa sieltä. Olisiko teillä ideaa millä saadaan pieni paine aikaiseksi ja saataisiin tehokkaasti treenattua? Ja jos joku kysyy miksi tarvitsen tätä? Koska mä haluan olla täydellinen!

Xoxo

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti